Un home circula ebri amb el seu vehicle per la vorera de Príncep de Viana
El conductor duplicava la taxa d'alcohol permesa
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de juliol de 2015 a
les 16:30
La Guàrdia Urbana ha denunciat aquest dimecres un conductor per circular ebri pel carrer Príncep de Viana, a Lleida. L'home, que duplicava la taxa d'alcohol permesa, va ser interceptat per la policia local després de circular durant uns metres per la vorera, pocs minuts després de mitjanit.
Escull Lleida com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Els agricultors de Ponent adapten les jornades per la calor extrema amb puntes de fins a 43 graus
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
El 5è Magnífic Fest clou amb 25.000 assistents després de tres dies de festa
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
