Els Mossos d'Esquadra van detenir la matinada de dijous un veí de Badalona de 46 anys per furtar 44 caixes que contenien begudes alcohòliques de l'interior d'un camió estacionat en un pàrquing situat al quilòmetre 517 de l'antiga N-II, al terme municipal de Cervera. La policia va sorprendre l'home mentre carregava les caixes en una furgoneta que havia sostret d'un camió, després de tallar-ne la lona. En adonar-se de la presència policial, l'home va fugir amb la furgoneta tot i que poc després va ser interceptat i arrestat pels mossos. La policia va localitzar al vehicle un passamuntanyes, a banda de les caixes amb les begudes alcohòliques.
El detingut, amb antecedents, va passar a disposició judicial aquest mateix dijous al Jutjat de guàrdia de Cervera.
Un home roba 44 caixes d'alcohol d'un camió a Cervera
L'home va intentar fugir en una furgoneta però poc després va ser interceptat pels mossos
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de novembre de 2014 a
les 16:41
Actualitzat el
14 de novembre de 2014 a les
19:17
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
El 5è Magnífic Fest clou amb 25.000 assistents després de tres dies de festa
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
