Imatge de la columna de fum de l'incendi, visible des de la webcam instal·lada a l'estació meteorològica Meteo Queixans, a Fontanals de Cerdanya (Cerdanya). Foto: Meteo Queixans.
Un incendi crema la tarda d'aquest divendres a la vall del riu Querol, a l'Alta Cerdanya, segons han informat els Bombers de la Generalitat. Les flames s'han declarat al voltant d'un quart de cinc de la tarda. Segons les primeres informacions, el foc afecta només la Catalunya del Nord. No obstant això, quinze dotacions dels Bombers s'han mobilitzat per col·laborar amb les tasques d'extinció. D'entre aquestes n'hi ha nou d'aèries que participen activament en l'extinció de l'incendi.
Un incendi a l'Alta Cerdanya mobilitza quinze dotacions dels Bombers
Les flames afecten la Vall del riu Querol, a la Catalunya del Nord.
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 09 de setembre de 2011 a les 17:03
Et pot interessar
-
Societat
Detinguts quatre homes a Lleida per robar cable de coure de la xarxa ferroviària
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
