El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha atès 33 persones en un incendi d'un pis a Juneda (Garrigues), de les quals 17 han estat traslladades a centres mèdics.
No hi ha cap ferit greu. Un nen ha estat evacuat amb l'helicòpter medicalitzat a l'hospital Sant Joan de Déu de Barcelona. 13 persones han ingressat a l'hospital Arnau de Vilanova i tres més han estat traslladades al consultori de Juneda.
Els Bombers hi han treballat amb 6 dotacions i el foc ja està apagat. Ara revisen l'estructura de l'edifici, situat al carrer Prat de la Riba. El foc ha afectat totalment un pis de la primera planta d'un edifici de tres, amb vuit habitatges a cada planta. Tots els veïns han estat desallotjats. El SEM està present amb 6 ambulàncies i 2 helicòpters.
Ara a portada
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
Societat Guia de les principals processons de Setmana Santa a les terres de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Aquests són els restaurants de Lleida recomanats a la Guia Michelin el 2025 Oriol Almacellas Verdés
-
-
Publicat el 21 de febrer de 2020 a les 15:15