Dos mesos després de començar la temporada, sembla cada vegada més clar que el Lleida Esportiu lluitarà més per no baixar que per l’ascens a la Primera RFEF, un objectiu avui molt llunyà.
[noticia]49003[/noticia]
La debilitat és alarmant d’un equip que aquest diumenge ha tornat a perdre (1-0), en aquesta ocasió, al camp del filial del Saragossa, equip que fins ara anava per darrere dels lleidatans a la classificació. Els de Pere Martí han tornat a demostrar que no tenen el nivell suficient en atac per aspirar a pujar de categoria. L’equip s’ha quedant sense marcar, un altre cop en aquesta lliga. El conjunt porta només cinc gols en deu partits, un bagatge preocupant i que obligarà a un replantejament de la plantilla en el proper mercat d’hivern. Els aragonesos han marcat a les acaballes de la primera part gràcies a un gol de penal que ha materialitzat Naranjo. Amb això n’han tingut prou per endur-se els tres punts.
Els joves jugadors locals haurien pogut ampliar distàncies a la represa, però les bones actuacions defensives i del porter han evitat una derrota més àmplia. El Lleida Esportiu es situa al caire de les zones de descens (ara està en situació de play-off per evitar perdre la categoria) amb deu punts, a vuit dels llocs de promoció. El parcial dels darrers encontres és demolidor i alarmant: s’han sumat tres punts dels darrers 15 en joc.
Els dos propers partits de lliga són contra l’Alzira al Camp d’Esports, el proper 20 de novembre, i contra l’Hércules, al Rico Pérez, el 27 del mateix mes. La setmana vinent, l’equip jugarà l’eliminatòria de Copa del Rei contra l’Alabès.
Un Lleida en caiguda lliure perd contra el filial del Saragossa
Societat
Els de Pere Martí es tornen a quedar sense marcar i sumen tres punts dels darrers 15
ARA A PORTADA
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Successos Dos denunciats per buscar restes de la Guerra Civil amb detectors de metalls a la Noguera Redacció
Publicat el
06 de novembre de 2022 a
les 13:19
Actualitzat el
06 de novembre de 2022 a les
13:48
Et pot interessar
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat
L’Antares tornarà a obrir les portes a mitjans de setembre després de gairebé dos anys tancat
-
Societat
L'ombra de la polèmica: el tendal del Mercadal, en el punt de mira
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els amics de gaspar de portolà (i V)
