Patacada del Lleida Esportiu aquest dissabte al camp de la Nucía. Els lleidatans han perdut per 1 a 0 en un partit que han jugat amb un jugador més des del minut 35. Tot i aquesta superioritat, els de Molo no han estat capaços de governar el joc ni de fer aproximacions perilloses a l'àrea de seu rival, cuer de la lliga.
De fet, els valencians han arribat amb més perill i han aconseguit marcar al minut 49 gràcies a Fofo. El Lleida no ha pogut reaccionar al gol dels locals i, com ja és un costum aquesta temporada, no han sabut donar-li el tomb al resultat.
A l'equip li queda ara tres partits per acabar la lliga i té més partits que la resta dels seus rivals directes. L'objectiu fixat pel club és quedar entre els dos primers classificats, una situació que s'intueix complicada després de la derrota d'aquest dissabte. Si el Lleida no acompleix amb aquest propòsit, baixarà a la Segona Divisió RFEF, una menys d'on està ara.
Un Lleida Esportiu sense gol perd contra el cuer i s'aproxima al descens
Els lleidatans cauen 1-0 contra La Nucía i es compliquen l'accés a la Primera Divisió RFEF
ARA A PORTADA
Publicat el
24 d’abril de 2021 a
les 22:50
Actualitzat el
24 d’abril de 2021 a les
23:31
Et pot interessar
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 13 i 14 de juny
-
Societat La Generalitat obre la consulta pública per impulsar la creació del Parc Natural del Montsec
-
Societat
Doctor Prats serà el cap de cartell de l’Aquelarre 2026 de Cervera
-
Societat
FiraTàrrega 2026 reunirà 57 espectacles i reivindicarà el teatre com a espai de trobada
-
Societat
Lleida posa en línia el Fons Ricard Viñes amb un miler de documents consultables
-
Societat
La plantilla de Correus de Balaguer denuncia la manca de personal i alerta del deteriorament del servei
