Un menor de 14 anys ha estat detingut aquest dimecres després d’haver robat un cotxe i fer-lo circular durant una desena de quilòmetres per l’antiga N-II
Segons explica Segre, el noi ha agafat el vehicle que havia deixat el seu propietari amb les claus al contacte i ha conduït des del barri de la Mariola de la capital del Segrià fins al municipi d’Alcarràs, indret on ha girat cua i ha tornat cap a la ciutat en veure presència policial.
En aquesta direcció, el jove ha patit un accident en saber-se perseguit per patrulles de la Guàrdia Urbana. El sinistre s’ha produït a l’avinguda Charles Darwin. Posteriorment, els agents han procedit a la identificació del menor i a la seva detenció per un delicte contra la seguretat en el trànsit, desobediència i furt.
Un menor roba un cotxe a Lleida, condueix fins Alcarràs i s’accidenta després d’una persecució
El noi, de 14 anys, ha conduït una desena de quilòmetres
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de maig de 2022 a
les 17:04
Actualitzat el
05 de maig de 2022 a les
17:15
Et pot interessar
-
Societat
Per què en diem mona?
-
Societat
Per què «no es pot» menjar carn el Divendres Sant?
-
Societat
El retorn de la llum al Sant Crist de la Sang
-
Societat
Xerracs, matraques i carreus: quan es «mataven jueus» per Setmana Santa
-
Societat
La nova fase de la Rambla Ferran es farà aquest any
-
Societat
Relleu generacional a bonÀrea: Ramon Alsina agafarà el timó del gegant de Guissona
