El col·lectiu Grup de Dones de Lleida ha presentat aquest dimarts en els registres de l'Ajuntament de Lleida i de la delegació del Govern les 1.039 signatures de persones que han secundat la seva campanya perquè la Generalitat i el consistori faci un centre d'acolliment d'urgència per a dones víctimes de la violència masclista i per als seus fills
Durant tres setmanes el Grup de Dones de Lleida ha organitzat taules informatives al carrer i ha fet arribar el manifest i la informació a les vocals de dones de les associacions de veïnes i els moviments socials de la ciutat, ha informat aquest dimarts en un comunicat el col·lectiu, que també va convocar una concentració davant de l'Ajuntament el dia 29 de juny.
El col·lectiu feminista porta anys reclamant un pis d'acolliment d'urgència a l'Ajuntament i qüestionant el servei que oferia el centre Dona samaritana de l'església evangèlica, sense professionals formats i sense supervisió de l'administració i que va tancar a l'abril.
Un miler de signatures reclamen a Lleida un centre d'urgència per a víctimes de violència masclista
El Grup de Dones de Lleida ha organitzat taules informatives al carrer i ha fet arribar el manifest i la informació a les vocals de dones de les associacions de veïnes i els moviments socials
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juliol de 2017 a
les 18:57
Actualitzat el
04 de juliol de 2017 a les
19:01
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen una planta solar fotovoltaica amb gairebé 18.000 panells a l'Urgell
-
Societat
El Govern destina 10 milions per garantir el relleu generacional al camp català
-
Societat
La Paeria passa a ser l'accionista majoritària d'Edullesa i aplana el camí per fusionar-la amb Mercolleida
-
Societat
Ipcena denuncia males olors i contaminació per part d'una empresa d'extracció de pinyola
-
Societat El reforç d’exàmens de la DGT amplia un 75% les proves pràctiques al Pirineu
-
Societat Un estudi alerta de la mala salut dels temporers per les condicions de vida i feina
