Una persona ha mort i dos més han resultat ferides en un accident de trànsit que s'ha produït quan el vehicle on circulaven ha sortit de la via i s'ha precipitat entre cinc i sis metres per un desnivell. Els fets han passat al punt quilomètric 473, a l'autovia A-2, al seu pas per Bell-lloc d'Urgell, al Pla d'Urgell.
Dues patrulles dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies al Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) s'han desplaçat al lloc dels fets després de rebre l'avís, a les 14.08 hores.
La investigació dels fets està oberta. Amb aquesta són 110 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Un mort i dos ferits després que un cotxe caigués per un desnivell a l'A-2 al Pla d'Urgell
Amb aquest accident, són ja 110 les persones que han mort aquest any a les carreteres catalanes
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’agost de 2019 a
les 21:06
Et pot interessar
-
Societat
Troben un projectil de la Guerra Civil durant unes obres del canal Segarra-Garrigues a l'Albagés
-
Societat
El Govern donarà ajudes als pagesos que es vulguin jubilar i traspassin les seves terres als joves
-
Societat
Mor Lluís Garrofé, referent de l'excursionisme català
-
Societat
Alcaldes del Pla d’Urgell alerten de la manca de metges i exigeixen solucions
-
Societat
L'Arnau de Vilanova incorpora bressols de collit per facilitar el contacte entre la mare i el nadó
-
Societat
El Saló de l’Automòbil de la Fira de Sant Josep de Mollerussa incrementarà un 25% la superfície
