Una persona ha mort i dos més han resultat ferides en un accident de trànsit que s'ha produït quan el vehicle on circulaven ha sortit de la via i s'ha precipitat entre cinc i sis metres per un desnivell. Els fets han passat al punt quilomètric 473, a l'autovia A-2, al seu pas per Bell-lloc d'Urgell, al Pla d'Urgell.
Dues patrulles dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies al Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) s'han desplaçat al lloc dels fets després de rebre l'avís, a les 14.08 hores.
La investigació dels fets està oberta. Amb aquesta són 110 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Un mort i dos ferits després que un cotxe caigués per un desnivell a l'A-2 al Pla d'Urgell
Amb aquest accident, són ja 110 les persones que han mort aquest any a les carreteres catalanes

ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’agost de 2019 a les 21:06
Et pot interessar
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida
-
Societat Raimat enceta una verema marcada pel fred amb bones previsions de qualitat
-
Societat Assir Lleida i Popetaines impulsen un model integral per a la lactància materna
-
Societat La Diputació rehabilita la carretera entre les Borges i la Floresta
-
Societat Les fades de Carner-Ribalta «s’escapen» del vandalisme