El conductor d'un turisme ha mort en un accident a la C-14, al punt quilomètric 135, al terme municipal de Bassella, a l'Alt Urgell. Per causes que s'estan investigant, hi ha hagut una col·lisió entre tres turismes i com a conseqüència de l'impacte, n'ha resultat mort el conductor d'un dels vehicles. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 18.01 h.
Segons el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), quatre persones més han resultat ferides, una ha estat traslladada a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell i tres més a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida.
Arran de la incidència, s'han mobilitzat quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i dos helicòpters i dues ambulàncies del SEM. La C-14 està tallada a Bassella en tots dos sentits.
Un mort i quatre ferits en un accident a la C-14 a Bassella, a l'Alt Urgell
Els ferits han estat traslladats a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida i al Parc Taulí de Sabadell
ARA A PORTADA
-
-
Lleida reforça la xarxa d'acollida per afrontar l'arribada de temporers durant la campanya de la fruita Redacció
-
Ramon Alsina assumeix la presidència de BonÀrea i culmina el relleu generacional Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
L’Ateneu Popular «La Baula» celebra deu anys de trajectòria amb una jornada festiva i reivindicativa Redacció
Publicat el
12 d’agost de 2018 a
les 17:48
Et pot interessar
-
Societat
El Suprem deixa en mans d'un jutjat de Lleida la investigació sobre una xarxa dedicada al robatori de cotxes
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 30 i 31 de maig
-
Societat
La modernització del Canal d’Urgell s'acorda sense esperar el consens total dels regants
-
Societat
Institucions i empreses lleidatanes impulsen un model industrial verd per reequilibrar Catalunya
-
Societat
Les famílies de l'escola Gaspar de Portolà demanen diàleg per evitar el tancament d'una línia d'I3
-
Societat
El camp català recupera atractiu: augmenta un 16% el nombre de joves pagesos
