El Departament de Salut ha confirmat que en les darreres hores ha mort una persona amb coronavirus a la Regió Sanitaria de Lleida i cap a la Regió Sanitària de l'Alt Pirineu i Aran.
D'aquesta manera, la xifra de víctimes mortals registrada fins ara a les comarques lleidatanes és de 191, d'acord amb el nou recompte del departament. D'aquesta xifra, 156 havia contret el virus i la resta no s'ha pogut certificar amb seguretat. Salut també ha confirmat 33 casos positius nous, 27 a Ponent i 4 al Pirineu. Això fa que el nombre total d'afectats sigui de 1.940 casos des de l'inici de la crisi, 1.633 a Lleida i 307 al Pirineu.
Entre positius confirmats i sospitosos al territori arriben a les 6.175 persones. Finalment, el total d'altes hospitalàries es situa al territori en 892, 61 més que aquest dilluns; 724 a Ponent i 168 al Pirineu.
noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Un mort per coronavirus a la demarcació de Lleida i 33 casos nous
El territori suma 191 víctimes mortals i 1.940 casos detectats | El total d'altes creix fins a 892
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’abril de 2020 a
les 21:43
Et pot interessar
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 9 i 10 de maig
-
Societat
La UdL vol avançar cap a la internacionalització de la formació dual
-
Societat
Les pedregades de dilluns van afectar fruiters a tres comarques de Ponent
-
Societat
Salvem Cal Macià exigeix a Cultura que apuntali la casa de Vallmanya de manera urgent
-
Societat
Mig any de presó per al pastisser de Lleida acusat d'inventar-se un robatori per a estafar l'assegurança
-
Societat
Ferrocarrils supera el mig milió de viatges a la línia Lleida–La Pobla i marca un nou rècord històric
