Un motorista ha quedat ferit de gravetat aquest diumenge al migdia després d'accidentar-se a la C-13 a Camarasa (Noguera), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). L'avís del sinistre s'ha rebut a les 11.51 hores al quilòmetre 60 de la C-13, entre Fontllonga i la Baronia de Sant Oïsme.
Per causes que encara es desconeixen, una motocicleta ha perdut el control i ha sortit de la via. Com a conseqüència de la caiguda, el motorista ha quedat ferit i ha estat traslladat en estat greu a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida.
3 patrulles dels Mossos d'Esquadra, 3 dotacions dels Bombers de la Generalitat i 1 ambulància i l'helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) han treballat en l'accident, que ha obligat a tallar la C-13 en ambdós sentits fins a les 13.00 hores
Un motorista, ferit greu després d'accidentar-se a la C-13 a Camarasa
L'afectat ha estat traslladat pel SEM a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida

ARA A PORTADA
Publicat el 12 d’agost de 2018 a les 14:00
Et pot interessar
-
Societat Agenda del cap de setmana a Lleida: 11 i 12 d'octubre
-
Societat Aragó rebutja l’informe independent sobre Sixena i exigeix començar a embalar les pintures
-
Societat L’aigua de mar fa el salt a la cuina: menys sal, més gust segons un estudi de l’IRTA
-
Societat El panís torna a la plana d’Urgell, però amb collites irregulars i menys rendiment per la calor i l’aranya
-
Societat L’acusat de violar la seva filla a Lleida evita la presó després d’un acord judicial
-
Societat La UdL triarà nou rector al novembre i M. Àngels Balsells s'hi presentarà