Un motorista ha quedat ferit de gravetat aquest diumenge al migdia després d'accidentar-se a la C-13 a Camarasa (Noguera), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). L'avís del sinistre s'ha rebut a les 11.51 hores al quilòmetre 60 de la C-13, entre Fontllonga i la Baronia de Sant Oïsme.
Per causes que encara es desconeixen, una motocicleta ha perdut el control i ha sortit de la via. Com a conseqüència de la caiguda, el motorista ha quedat ferit i ha estat traslladat en estat greu a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida.
3 patrulles dels Mossos d'Esquadra, 3 dotacions dels Bombers de la Generalitat i 1 ambulància i l'helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) han treballat en l'accident, que ha obligat a tallar la C-13 en ambdós sentits fins a les 13.00 hores
Un motorista, ferit greu després d'accidentar-se a la C-13 a Camarasa
L'afectat ha estat traslladat pel SEM a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida
ARA A PORTADA
-
-
Lleida reforça la xarxa d'acollida per afrontar l'arribada de temporers durant la campanya de la fruita Redacció
-
Ramon Alsina assumeix la presidència de BonÀrea i culmina el relleu generacional Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
L’Ateneu Popular «La Baula» celebra deu anys de trajectòria amb una jornada festiva i reivindicativa Redacció
Publicat el
12 d’agost de 2018 a
les 14:00
Et pot interessar
-
Societat
El Suprem deixa en mans d'un jutjat de Lleida la investigació sobre una xarxa dedicada al robatori de cotxes
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 30 i 31 de maig
-
Societat
La modernització del Canal d’Urgell s'acorda sense esperar el consens total dels regants
-
Societat
Institucions i empreses lleidatanes impulsen un model industrial verd per reequilibrar Catalunya
-
Societat
Les famílies de l'escola Gaspar de Portolà demanen diàleg per evitar el tancament d'una línia d'I3
-
Societat
El camp català recupera atractiu: augmenta un 16% el nombre de joves pagesos
