Una veïna de Lleida de 44 anys ha estat traslladada aquesta matinada a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida pels talls importants que presentava al coll i un en braç. Les ferides li hauria fet una altra dona amb qui es va barallar a la terrassa d'un bar situat a l'altura del número 39 del Passeig de Ronda de la capital del Segrià.
La va tallar amb una copa trencada, segons fonts dels Mossos d'Esquadra, que van rebre l'avís cap a quarts d'una de la matinada. A un quart de cinc d'aquest diumenge els Mossos han detingut la suposada autora de l'agressió, també de 44 anys i veïna d'Alcarràs, per temptativa d'homicidi
En arribar al lloc dels fets els agents només van trobar la víctima. Havia perdut força sang però no es temia per la seva vida. Segons sembla, víctima i agressora es coneixien perquè són parella i exparella d'un mateix home.
Una dona ferida greu en una baralla a Lleida
Els Mossos detenen la suposada agressora, que va fer un tall al coll i al braç de la víctima amb una copa trencada
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’octubre de 2016 a les 23:27
Actualitzat el 02 d’octubre de 2016 a les 23:28
Et pot interessar
-
Societat La CUP i Fruita amb Justícia Social denuncien la mort d’un temporer a Fraga
-
Societat Una alumna de la Seu d’Urgell, la millor nota de les PAU a Lleida
-
Societat Catalunya preveu una collita de pera un 43% més gran que la de l'any passat, però encara per sota de la mitjana
-
Societat Dos germans de Bellpuig reben una reclamació d’Hisenda per una multa del seu pare ja difunt
-
Societat El turisme a Lleida es concentra en pics d’estiu i hivern, amb comarques que quintuplican la població
-
Societat La coca de recapte, estrella del Sant Joan a Lleida