Una veïna de Lleida de 44 anys ha estat traslladada aquesta matinada a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida pels talls importants que presentava al coll i un en braç. Les ferides li hauria fet una altra dona amb qui es va barallar a la terrassa d'un bar situat a l'altura del número 39 del Passeig de Ronda de la capital del Segrià.
La va tallar amb una copa trencada, segons fonts dels Mossos d'Esquadra, que van rebre l'avís cap a quarts d'una de la matinada. A un quart de cinc d'aquest diumenge els Mossos han detingut la suposada autora de l'agressió, també de 44 anys i veïna d'Alcarràs, per temptativa d'homicidi
En arribar al lloc dels fets els agents només van trobar la víctima. Havia perdut força sang però no es temia per la seva vida. Segons sembla, víctima i agressora es coneixien perquè són parella i exparella d'un mateix home.
Una dona ferida greu en una baralla a Lleida
Els Mossos detenen la suposada agressora, que va fer un tall al coll i al braç de la víctima amb una copa trencada
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’octubre de 2016 a les 23:27
Actualitzat el 02 d’octubre de 2016 a les 23:28
Et pot interessar
-
Societat Agenda del cap de setmana a Lleida: 11 i 12 d'octubre
-
Societat Aragó rebutja l’informe independent sobre Sixena i exigeix començar a embalar les pintures
-
Societat L’aigua de mar fa el salt a la cuina: menys sal, més gust segons un estudi de l’IRTA
-
Societat El panís torna a la plana d’Urgell, però amb collites irregulars i menys rendiment per la calor i l’aranya
-
Societat L’acusat de violar la seva filla a Lleida evita la presó després d’un acord judicial
-
Societat La UdL triarà nou rector al novembre i M. Àngels Balsells s'hi presentarà