Unes 200 persones s'han concentrat aquest dijous al vespre a la plaça Ricard Vinyes de Lleida en resposta a les sentències d'inhabilitació al president de la Generalitat, Quim Torra, i també a la del TJUE sobre la immunitat del president d'ERC, Oriol Junqueras. Sota una pluja persistent, s'ha fet la lectura d'un manifest i posteriorment els Cantaires de Ponent han interpretat unes cançons.
Tot seguit s'ha fet una "acció sorpresa" que ha consistit en tallar el trànsit l'avinguda Rovira Roure, on s'ha fet cagar un tió que portava enganxades fotos del rei espanyol Felip VI i una corona. Durant la protesta també s'ha cridat a favor de la independència i per la llibertat dels polítics empresonats.
Unes 200 persones es concentren a Lleida en resposta a les sentències a Junqueras i Torra
Els concentrats han tallat l'avinguda Rovira Roure i han cagat un tió que portava enganxada una foto de Felip VI
ARA A PORTADA
-
-
-
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental Redacció
-
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà Àlvar Llobet i Sotelo
-
Els Mossos detenen sis persones per lesions i intent d'homicidi durant una baralla a Lleida Redacció
Publicat el 19 de desembre de 2019 a les 23:44
Actualitzat el 19 de desembre de 2019 a les 23:48
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
-
Societat
La Junta del Canal d’Urgell defensa la modernització com una necessitat i no un caprici
-
Societat
La «Deesa Nivaria», «Samsara» i «Horizonte de Logroño» triomfen al 61è Concurs de Vestits de Paper
