Unes 300 persones s'han concentrat aquest diumenge al vespre a la plaça Ricard Vinyes de Lleida en contra de l'enduriment del confinament anunciat pel Govern per a Lleida i set municipis més del Segrià. La convocatòria ha estat anònima a través de les xarxes. Entre els crits que proclamen hi ha el de "Fora el Torra", "Lleida no es toca" i "No al confinament".
També reclamen la dimissió del president de la Generalitat, Quim Torra, i també del Paer en Cap de Lleida, Miquel Pueyo. En els cartells que porten s'hi pot llegir "Doneu la cara" i "Les vostres mesures maten més que el virus". Els participants han portat mascareta. Alguns han guardat les distàncies, però d'altres no.
El Govern ha ordenat aquest diumenge que a partir d'aquesta mitjanit s'incrementin les restriccions a Lleida i set municipis més del Segrià. La consellera de Salut, Alba Vergés, ha dit que no serà ben bé un confinament domiciliari com el que es va viure arreu del país el març, abril i maig, però sí que s'ha demanat a la ciutadania que limiti les sortides per aconseguir controlar l'epidèmia.
[noticiadiari]2/205651[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205584[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205035[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205309[/noticiadiari]
Unes 300 persones es concentren a Lleida en contra de l'enduriment del confinament
Societat
La majoria de manifestants porten mascareta i demanen la dimissió del president Torra i l'alcalde Pueyo després de l'anunci d'aquest diumenge
ARA A PORTADA
-
-
Societat Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida Redacció
-
Successos Detingut per conduir una excavadora ebri i sense carnet pels carrers de Pardinyes Redacció
-
Societat El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026 Redacció
-
Societat La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament Redacció
Publicat el
12 de juliol de 2020 a
les 19:46
Et pot interessar
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
L'atur baixa fins al 6,92% a Ponent i es manté com el més baix de Catalunya
-
Societat
Els pagesos desconvoquen les protestes després dels anuncis d’Agricultura
-
Societat Lleida, Cervera i Guissona deixaran de tenir topalls als preus dels lloguers
