Uns 150 veïns de Pardinyes de Lleida ha fet aquest dimecres al vespre una cassolada contra l'equipament per a temporers i usos socials que es preveu construir en uns terrenys del barri. La protesta s'ha fet al mateix on s'ha de fer la construcció modular que hauria d'entrar en funcionament l'estiu de 2022 i precisament poques hores després que la Paeria hagi signat un conveni amb Treball per poder-lo fer.
Els veïns, agrupats des de fa setmanes en una plataforma, han recollit 4.500 signatures contra l'alberg i per demanar que als terrenys previstos s'hi faci una residència per a la tercera edat, ja que asseguren que és un compromís que tenia el govern municipal.
Un membre de la Plataforma Paco Castillo ha explicat que recolliran signatures fins al dia de Sant Jordi i després les presentaran a la Paeria. Castillo ha dit que no creuen amb el model de fer un macroedifici per acollir més de 150 persones que inclouen col·lectius diferents com els temporers i el sense sostre. En aquest sentit, ha demanat que la problemàtica dels temporers se solucioni amb una "taula de ciutat" a discutir entre "tots els afectats".
La Plataforma té previst dur a terme més accions per continuar reivindicant el solar compromès amb la residència. En aquest sentit, lamenten que la Paeria encara no els hagi rebut i tenen previst presentar una moció al Ple per debatre tota la situació. Segons Castillo, per ara no hi ha "llibertat d'expressió" des de la Paeria cap als veïns perquè encara no han vist res del projecte de forma oficial.
Uns 150 veïns de Pardinyes fan una cassolada contra l'equipament per a temporers
Recullen 4.500 signatures on reclamen que als terrenys previstos s'hi faci una residència per a la tercera edat
Ara a portada
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida Redacció
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida Redacció
-
Publicat el 07 d’abril de 2021 a les 19:13
Et pot interessar
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Croada de la Urbana contra la venda ambulant al Centre Històric de Lleida
-
Societat El nombre de viatgers allotjats en hotels lleidatans cau un 11,7% al març
-
Societat La compravenda d'habitatges a Lleida augmenta un 16,5% al febrer