El vestidor del Lleida Esportiu ha esclatat d'alegria després de la victòria contra el Cornellà que ha servit per classificar-se pel play-off. Els jugadors han fet broma amb el tercer porter de l'equip, i li han dedicat un cant que s'ha anat repetint en diverses ocasions: "Pacheco quédate". Les imatges les ha gravat el periodista de Catalunya Ràdio Dani Badia.El vestidor del @Lleida_Esportiu és ALEGRIA després de classificar-se per jugar el PO d'ascens #futbolcat #Lleida pic.twitter.com/BjYV8ayIbL
— Dani Badia (@danicatradio) 7 de mayo de 2016
VÍDEO Bogeria al vestidor del Lleida Esportiu
Els jugadors han esclatat d'alegria després de classificar-se pel play-off
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de maig de 2016 a
les 20:37
Actualitzat el
07 de maig de 2016 a les
20:56
Et pot interessar
-
Societat
Els agricultors de Ponent adapten les jornades per la calor extrema amb puntes de fins a 43 graus
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
El 5è Magnífic Fest clou amb 25.000 assistents després de tres dies de festa
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
