Volen portar la vida de Bernadette de Lourdes a les pantalles

Publicat el 16 d’agost de 2008 a les 07:09

Segons s'informa al blog de l'Oficina Comarcal de Turisme del Pallars Sobirà, per dur a terme aquestes producció audiovisual es busca "un poble, que hauria de ser fortificat i amb carrers estrets, un molí amb un canal, una església, una presó o masmorra (”cachot”), una residència de malalts o algun centre semblant, una comissaria o estació de policia i un convent.

Alguns ajuntaments de la comarca, com l’ajuntament de Baix Pallars, Sort i la Guingueta d’Àneu ja s’han interessat en el tema enviant possibles exteriors.

Un film d’aquestes característiques és molt important tant per a la promoció de la comarca com pels ingressos que suposa una superproducció in situ en un indret com el Pallars. Barcelona-Catalunya film Comission és fruit d’un conveni entre l’ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya que està a la disposició del sector audiovisual amb la voluntat d’ajudar en la coordinació i realització de filmacions a la ciutat de Barcelona i, en general, a tot Catalunya.

 

 

L'escriptor Pep Coll. L'escriptor Pep Coll.