Benvolgut Paer en cap, Sr. Àngel Ros:
La Crida per Lleida-CUP, com en altre ocasions ja hem manifestat, no assistirà a cap acte religiós aquesta Setmana Santa. A més, li volem fer recordatori del que hauria de ser un ajuntament que representa a tota la ciutadania, sigui de la confessió que sigui.
La nostra ciutat és actualment un gresol de tradicions culturals i de múltiples grups ètnics i confessionals, que sens dubte l’enriqueixen. L’Ajuntament de Lleida, com a representació de la ciutat, ha de ser-ne mirall i reflex i per tant ha d’apostar per la defensa d’una laïcitat efectiva. L’Ajuntament de Lleida ha d’impulsar una laïcitat real buidant de connotacions religioses els actes institucionals.
L'1 d'octubre de 2017 un centenar de persones de Lleida van ser ferides, el diumenge 25 de març set més van ser ferides, totes elles en defensa de la democràcia. El govern de Catalunya es troba empresonat o a l'exili perquè l'estat espanyol està vulnerant els drets fonamentals d'aquest país. I vostè no ha baixat les banderes a mitja asta per cap de les lleidatanes ni en contra de la vulneració dels drets fonamentals, esperem que ara no ho faci per les seves creences particulars.
«Vostè no ha baixat les banderes a mitja asta per la vulneració dels drets fonamentals en aquest país»
Societat
Carta de la Crida per Lleida a l'alcalde Àngel Ros
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de març de 2018 a
les 23:08
Et pot interessar
-
Societat
Les 10 millors cançons del Gitano de Balaguer
-
Societat
El Gitano de Balaguer: l'antiheroi de la música que va fer popular la irreverència
-
Societat
Condemnat a un any de presó per agredir l'alcalde d'Alins en un bar per un conflicte escolar
-
Societat
Educació preveu recuperar un cinquè grup d’I3 a Balaguer
-
Societat
Catalunya preveu un 35% de l’oli d’oliva
-
Societat
Condemnat a 12 anys de presó per violar dues dones vulnerables a Lleida en menys de dos mesos
