La Junta directiva de Pimec va aprovar aquest dimecres el nomenament de Xavier Caufapé com a nou president de la patronal de la micro, petita, i mitjana empresa a Lleida. L'empresari de les pimes Mi novaAliança de Lleida i La clinique des yeux al Dakar ha assegurat que afronta aquesta nova etapa de l'entitat "amb il·lusió i moltes ganes de situar les pimes lleidatanes al pont de comandament".
Caufapé relleva a Jaume Saltó, que en els darrers mesos ha compaginat el càrrec al capdavant de Pimec Lleida amb la presidència de la Cambra de Comerç i Indústria de Lleida.
Així mateix, Caufapé ha posat en valor la tasca de Saltó. "Durant els cinc anys que ha exercit la presidència de Pimec Lleida ha assolit grans reptes com ara la inauguració de la nova seu i ha tingut un paper clau en el posicionament institucional al territori lleidatà", ha assenyalat.
A la vegada, Xavier Caufapé ha expressat que les relacions amb la Cambra de Comerç de Lleida, presidida per Saltó, "seguiran fructíferes entre ambdues institucions", a partir del treball conjunt "en benefici de les pimes i els autònoms lleidatans".
Xavier Caufapé nou president de Pimec a Lleida
L'empresari del Segrià substitueix Jaume Saltó i vol "situar les pimes lleidatanes al pont de comandament"
ARA A PORTADA
-
-
Maria Àngels Balsells fa història com a primera rectora de la Universitat de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030 Àlvar Llobet i Sotelo
-
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 10 de març de 2021 a les 19:40
Et pot interessar
-
Societat
Els noms que triomfen a Lleida el 2024 trenquen tots els pronòstics
-
Societat
Una associació reclama prioritzar el transport públic actual abans que el nou AVE Lleida-Madrid
-
Societat
Lleida es reivindica amb l’Agrobiotech, la fira del futur del camp
-
Societat
Jutjaran la treballadora d'un local d'oci de l'Alta Ribagorça per traficar amb cocaïna i heroïna
-
Societat
El Govern ultima canvis perquè més regants accedeixin als ajuts de la modernització dels Canals d’Urgell
-
Societat
Baqueira Beret encetarà la temporada amb neu fresca i pistes noves
