El seu contingut tracta sobre la problemàtica de la joventut que s'organitza i resisteix políticament, que defensa els drets humans i que lluita per viure amb dignitat i esperança per un futur lliure de repressió, de persecuions polítiques, d'amenaces i assassinats selecius de part del Govern dictatorial d'Uribe, per la via de l'exèrcit i el paramilitarisme, finançat i recolzat pel govern dels EUA.
Els actes progamats, tenen per objectiu donar a conèixer la realitat que es viu a Colòmbia, així com les diverses formes de lluita i resistència, tant a la ciutat com a les comunitats camperoles, que es duen a terme en un entorn tan complex i hostil, com és aquest país que porta 40 anys en guerra.
Aquesta gira va començar fa un mes a Dinamarca, ha passat pel País Basc, i aterra a Catalunya des del 16 fins al 31 d'agost. Més endavant seguiran països com Itàlia, Bèlgica, Alemanya i Holanda.
Als Països Catalans la iniciativa compta el suport de la CAJEI i Endavant.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’agost de 2009 a
les 11:19
Et pot interessar
-
Societat «No és un problema que el burca es vegi pels carrers»
-
Societat
La Paeria preveu atendre uns 240 migrants al dia per tramitar la regularització
-
Societat
Les recomanacions literàries en clau local de les llibreries de Ponent
-
Societat Les recomanacions literàries dels llibreters lleidatans per Sant Jordi
-
Societat
Ni cansats ni callats: Lleida surt al carrer pel Correllengua
-
Societat
Fèlix Larrosa emula Àngel Ros i planteja la prohibició del vel islàmic als espais públics de Lleida
