El Jutjat Penal 2 de Lleida ha emès una sentència d'absolució en el cas de l'exprofessor de l'institut Màrius Torres, acusat d'abusar sexualment d'una exalumna menor d'edat l'any 2020. Malgrat la petició de dos anys de presó i cinc de llibertat vigilada, el tribunal ha determinat que falten proves que corroborin els fets denunciats. Segons la resolució judicial, el relat de la víctima presenta "anomalies descriptives" que posen en dubte la seva fiabilitat, afavorint així la presumpció d'innocència de l'acusat.
Els esdeveniments van tenir lloc l'agost del 2020, quan la denunciant va visitar la llar del professor per recollir uns llibres que li havia promès. En el transcurs del judici, la jove ha assegurat que l'home li va proposar un massatge en notar molèsties a l'esquena, però el tribunal no ha considerat les seves declaracions prou sòlides. En resposta, l'acusat va afirmar que no hi va haver cap mena de contacte sexual, tot i reconèixer que havia desfermat el sostenidor de la noia.
Durant la vista oral, la parella de la denunciant i l'agent dels Mossos d'Esquadra que va rebre la denúncia han prestat declaració. Tot i això, els arguments acusatoris no han estat suficients per aconseguir una condemna, i el tribunal ha optat per absoldre l'acusat; tot i això, la sentència no és definitiva i pot ser objecte de recurs.
Absolt l'exprofessor acusat d'abusos a una menor per falta de proves
El tribunal de Lleida argumenta anomalies descriptives en el testimoni de la víctima
ARA A PORTADA
-
-
Els detalls dels nous pressupostos: 4.000 milions en inversió i 1.900 per a habitatge Oriol March | Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
-
El dèficit fiscal es cronifica: 21.092 milions d'euros marxen de Catalunya i no tornen Lluís Girona Boffi | Marc Descals
-
L’enèsima trifulga: el Lleida CF acusa l’Atlètic d’usurpar l’escut de la Unió Esportiva Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
09 de maig de 2024 a
les 11:25
Actualitzat el
09 de maig de 2024 a les
17:48
Et pot interessar
-
Successos
El refugi de Besiberri torna a estar operatiu després de l'atac incívic
-
Successos
Jutjaran a Lleida una xarxa que traficava amb angules vives
-
Successos
S’enfronta a 14 anys per intentar cremar viva la seva parella mentre dormia a Artesa de Segre
-
Successos
Del foc als robatoris: 71 delictes atribuïts al presumpte autor dels incendis de l'Horta
-
Successos
S'incendia per segona vegada un restaurant de la plaça Cervantes de Lleida
-
Successos
Atac incívic en plena alta muntanya: el refugi de Besiberri, capgirat
