Detingut per sostreure cable emmagatzemat a l'estació de Lleida

Successos

Els Mossos enxampen el presumpte lladre amb un carretó d'obra carregat amb el cable

Publicat el 03 de novembre de 2026 a les 09:38

Els Mossos d'Esquadra van detenir diumenge un home de 30 anys acusat de sostreure cable emmagatzemat a l'exterior de l'estació de trens de Lleida.

Un testimoni va alertar que havia vist dos homes agafant material i, en arribar, els agents van aturar un individu quan intentava sortir cap al carrer Roger de Llúria amb un carretó d'obra carregat de cable.

Tot i que no van localitzar l'altre home, van trobar un tall a la tanca perimetral. També van localitzar el vehicle on presumptament havia de carregar el cable. Posteriorment, van denunciar el detingut per apropiació indeguda, ja que havia agafat el cotxe d'una coneguda sense permís. L'home, amb antecedents, ha passat aquest dilluns a disposició judicial acusat de robatori amb força.

Escull Lleida com la teva font preferida de Google