Els Mossos d'Esquadra han detingut aquest dijous quatre homes, d'entre 22 i 52 anys, com a presumptes autors d'un furt ocorregut a l'aparcament d'un establiment comercial del carrer Baladre de Lleida. Els lladres han utilitzat el mètode de la sembra, que consisteix a distreure la víctima mentre un altre membre del grup aprofita per robar objectes a l'interior del vehicle.
Els fets han passat prop de les 10 del matí, quan un dels detinguts s'ha atansat a una dona i li ha dit que li havien caigut unes monedes. Mentre ella es girava, un altre home ha aprofitat per robar-li la bossa de mà que estava al seient de l'acompanyant del seu cotxe. Després, els quatre sospitosos han fugit ràpidament del lloc dels fets.
Immediatament, la víctima ha alertat els Mossos d'Esquadra i ha proporcionat una descripció del vehicle dels fugitius. Poc després d'iniciar la recerca per la ciutat, una patrulla ha localitzat un cotxe que coincidia amb la descripció al carrer Comptes d'Urgell. Els agents han aturat el vehicle i han detingut els quatre ocupants com a presumptes autors del furt.
Tots quatre detinguts, que ja comptaven amb antecedents penals, han passat aquest divendres a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Detinguts quatre homes a Lleida per un furt amb el mètode de la sembra
La ràpida actuació de la víctima ha permès la detenció immediata dels lladres
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juny de 2024 a les 17:37
Et pot interessar
-
Successos Assalten una sucursal bancària a Juneda i s’enduen 33.000 euros
-
Successos Troben mort el boletaire desaparegut al Pallars Jussà
-
Successos Boom de robatoris a Lleida: 27 detinguts aquest 2025 per assaltar cotxes en plena nit
-
Successos Les filles de l'acusat d'abusar d'una menor a Vielha declaren que també l'han denunciat per fets similars
-
Successos Pluja de fruita a Príncep de Viana: un nen fa de «franc-tirador» amb pomes i tomates
-
Successos Busquen un boletaire desaparegut dimarts al vespre al Pallars Jussà