Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dilluns a Lleida tres homes de 20, 23 i 25 anys, per intentar robar una casa de Torregrossa, al Pla d’Urgell. Els fets van passar prop de dos quarts de tres de la matinada en un domicili del carrer Joan Blanch. El propietari els va enxampar, vestits amb roba fosca, quan volien forçar la porta d’accés. En veure’s descoberts, van fugir en un vehicle i l’home va trucar al 112. Els Mossos van montar diversos dispositius de control i poc després, una dotació policial de Lleida va detectar un vehicle sospitós a la rotonda de l’N-II amb l’avinguda de Madrid. Després d’una persecució es van aconseguir aturar a l’avinguda de l’Exèrcit.
Quan els lladres van veure el control policial van intentar fugir pel barri de la Mariola i els Mossos els van seguir fins que van aconseguir parar el cotxe a l’altura de l’avinguda de l’Exèrcit. A l’interior del cotxe es van trobar robar de color fosc i eines per cometre robatoris com guants, gorres, uns talla cables, una palanca tipus pota de cabre, tenalles i tornavisos, entre altres objectes.
Davant els fets, se’ls va detenir com a suposats autors d’un robatori amb força en grau de temptativa. La investigació continua oberta i no es descarta que els detinguts estiguin implicats en altres delictes contra el patrimoni. Els detinguts passaran aquest dimarts a disposició judicial davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.