Els Mossos enxampen un lladre reincident mentre forçava un vehicle a Lleida

Els agents el detenen abans que pugui accedir a l'interior d'un vehicle d'alta gamma

  • Un cotxe dels Mossos amb el número d'emergències de Catalunya -
Publicat el 19 de maig de 2025 a les 15:29
Actualitzat el 19 de maig de 2025 a les 15:32

Els Mossos d'Esquadra han detingut un lladre reincident de 48 anys per un robatori amb força a interior de vehicle. Els fets van passar la matinada de diumenge quan una patrulla que feia tasques de seguretat ciutadana a l'avinguda de Barcelona va detectar un home amb nombrosos antecedents que mirava els vehicles estacionats a la via pública de forma sospitosa, segons la policia.

Davant la possibilitat que delinquís, els agents el van seguir de manera discreta fins a l'avinguda de Victoriano Muñoz, on van veure com forçava la finestra d'un vehicle d'alta gamma amb la intenció d'accedir a l'interior d'aquest, moment en què el van detenir. El detingut està previst que passi aquest dilluns a disposició del jutjat de guàrdia de Lleida.

Durant el primer trimestre a la ciutat de Lleida es van detenir 42 persones per robatoris a interior de vehicles, quatre dels quals van ingressar a la presó i un cinquè en un centre de menors, segons els Mossos.

La policia catalana i la Guàrdia Urbana de Lleida mantenen un dispositiu conjunt de vigilància per combatre aquest tipus delictes, atès que la capital del Segrià és un dels indrets de Catalunya on més s'han incrementat en els últims mesos.