Enxampen a Cervera una parella que havia robat un cotxe i el conductor anava begut i drogat

L’home tampoc tenia carnet de conduir i prèviament havien circulat de forma temerària pel nucli urbà de Guissona

Una patrulla dels Mossos d'Esquadra
Una patrulla dels Mossos d'Esquadra | ACN
Redacció
08 de gener de 2025, 11:41
Actualitzat: 11:41h

Els Mossos d’Esquadra de les comissaries de Cervera i Tàrrega van detenir el dia 3 de gener una dona de 50 anys i un home de 43 que suposadament haurien robat un cotxe a Olesa de Montserrat (Baix Llobregat).

A més a més, l’home, que conduïa el cotxe, anava begut i drogat i tampoc tenia carnet de conduir. Els mossos els van detectar en un control de trànsit que havien muntat a Guissona (Segarra) a la tarda i gairebé són envestits pels detinguts. Llavors va començar una persecució pel nucli urbà amb canvis bruscos de carril i anant per carrers en direcció prohibida. L’home va donar una taxa de 0,36 i positiu en cocaïna. Tenia antecedents per fets similars i delictes contra el patrimoni.

L’endemà dels fets els Mossos van lliurar el cotxe robat al seu legítim propietari. Els detinguts van passar el 5 de gener a disposició judicial al jutjat de Cervera.

Arxivat a