Mor un treballador de 20 anys a les Borges Blanques en caure d'una teulada

El noi resulta ferit de molta gravetat i els serveis d'emergències no poden salvar-li la vida

  • Vehicle d’una patrulla dels Mossos d’Esquadra. -
Publicat el 16 de juny de 2025 a les 16:17

Un treballador de 20 anys i veí de Sant Joan Despí (Baix Llobregat) ha mort aquest dilluns al matí en un accident laboral a les Borges Blanques, segons informen els Mossos d'Esquadra.

Per causes que s'investiguen, el noi ha caigut d'una teulada quan instal·lava plaques solars en una empresa situada a la partida Pedreres de la capital de les Garrigues, provocant-li ferides de molta gravetat. L'avís s'ha rebut a les 9.37.

Al lloc dels fets s'han traslladat diverses patrulles de la policia catalana, dels Bombers de la Generalitat i efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques. Després d'auxiliar el treballador, els serveis d'emergències no han pogut fer res per salvar-li la vida.

En un comunicat, els Mossos d'Esquadra detallen que han posat els fets en coneixement del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida i del Departament d'Empresa i Treball, d'acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.