La magistrada del jutjat 3 d’instrucció del tribunal d’instància de Lleida ha acordat presó provisional comunicada i sense fiança per al jove de 18 anys detingut dilluns per la mort d’una dona de 75 anys a Soses, al Segrià. L'home ha estat cridat a declarar aquest dijous després de passar tres dies a la comissaria dels Mossos d’Esquadra de Lleida, on també s’ha sotmès a interrogatoris policials.
La causa està oberta per un delicte d’homicidi. Els fets van tenir lloc dissabte al vespre, quan la víctima no va tornar a casa després de sortir a passejar amb el gos. El cos va ser trobat en un camp de panís, a la sortida del poble i la dona presentava ferides amb sang al coll.
Les alarmes van saltar en veure que el gos amb què havia sortit a passejar la víctima va tornar sol i sense corretja al poble. El cos de la dona va ser trobat dissabte passades les nou del vespre. Diumenge al migdia es va fer un minut de silenci a la plaça de l’Ajuntament davant la gran commoció que va generar el succés.
Dilluns a primera hora de la tarda els Mossos d’Esquadra van detenir el suposat autor del crim, un jove de 18 anys establert temporalment al poble que treballava al camp.
