El jutjat de Ripoll ha decretat la llibertat amb càrrecs pels dos joves que van intentar robar i van ferir el propietari del locutori de passeig Ragull. Els fets van succeir la nit de dissabte i van suposar que el responsable de l'establiment hagués de ser traslladat a l'Hospital de Campdevànol per diverses contusions. A més, els dos individus van intentar agredir els mossos quan els intentaven detenir.
Els assaltants, Jordi GM, de 27 anys i veí de Ripoll, i Jonathan GM, de 22 anys i veí de Palafrugell, se'ls imputa un delicte de robatori amb violència i intimidació així com d'atemptat a l'autoritat –ja tenien diversos antecedents similars-. A banda de decretar-ne la llibertat, se'ls ha imposat una ordre d'allunyament de l'establiment que van intentar robar, segons ha sabut aquest mitjà.
Llibertat amb càrrecs pels assaltants del locutori de Ripoll
Societat
Ordre d'allunyament pels dos lladres que van ferir el propietari del locutori del passeig Ragull
ARA A PORTADA
-
Societat La pobresa energètica ofega les famílies vulnerables: «Amb la calor costa respirar, no podem estar a casa» Pau Espí Solé
-
Política Nou anys dels atemptats del 17-A sense conclusions fermes de la investigació al Congrés Lluís Girona Boffi
-
Societat L'homenatge a les víctimes del 17-A a Barcelona pressiona el Congrés per la investigació dels atemptats ACN
-
Política Illa defensa la «democràcia» davant «l'odi i la barbàrie» en l'aniversari del 17-A Gerard Mira
-
Política La incertesa de les comissions del 17-A i l'operació Catalunya posen en dubte la paraula de Sánchez Lluís Girona Boffi
Publicat el
15 de gener de 2013 a
les 16:12
Et pot interessar
-
Societat
Investiguen Erling Haaland per provocar una commoció cerebral a la mascota del Manchester City
-
Societat
L'històric rècord de Messi que ha superat un jugador de l'Atlètic de Madrid contra l'Espanyol
-
Societat
Sí que es podran fer servir vapejadors a les platges de Barcelona
-
Societat
Arbres caiguts, talls ferroviaris i a les carreteres i la Volta, en escac: el vent sacseja Catalunya
-
Societat
Les millors imatges de l'eclipsi parcial de sol a Catalunya
-
Societat
Alves té dret a una indemnització de l'Estat per l'any de presó provisional
