
Ja són a la venda les entrades de la quarta funció de "La Família Irreal", la comèdia musical de Dagoll Dagom i la productora Minoria Absoluta que arribarà al Kursaal la propera Festa Major de Manresa. Després de més 1.800 entrades venudes, El Galliner ha programat una nova funció del musical per al dissabte 31 d'agost a les 18h.
Així, les sessions seran el dissabte 31 d'agost a les 6 de la tarda i a 2/4 de 10 del vespre, i el diumenge, 1 de setembre a les 6 de la tarda i a 2/4 de 10 del vespre. Les entrades costen 28€ (26€ amb el Carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 25).
Els personatges de la família reial del programa d'humor "Polònia" seran al Kursaal per representar una comèdia esbojarrada on la sàtira i la ironia es combinen amb números musicals. Un espectacle en el que podrem veure com se'n surt la nostra monarquia com una família real en una nova visió de les virtuts del sistema monàrquic.
"La Família Irreal. El musical" és una comèdia musical per a tots els públics i tots els gustos: per als qui els agrada el teatre, per als seguidors del "Polònia" i pels fans dels números musicals. Estrenada el passat 8 de novembre, més de 80.000 espectadors ja l'han vista.