El Kursaal ha posat a la venda quatre files de l'amfiteatre per al concert que la formació manresana Gossos portarà a terme divendres a les 21h. Les entrades de platea ja estan exhaurides i de les d'escenari en queden molt poques a disposició, és per això que s'han posat a la venda les butaques de les quatre primeres files de l'amfiteatre del Kursaal, i només les quatre primeres, ja que la idea del concert és potenciar les distàncies curtes amb els espectadors.
El concert que oferirà Gossos serà una retrospectiva dels seus 22 anys de feina i deixaran que novament els espectadors els encerclin dalt de l'escenari i puguin fins i tot intervenir en el procés creatiu. Per aquesta ocasió el concert només es podrà veure des de la platea i l'escenari de la Sala Gran per tal d'aconseguir un ambient més íntim i proper. El públic es convertirà en protagonista en un muntatge que dilueix al màxim la distància amb l'espectador.
La formació manresana, que actualment ja prepara el seu 13è disc previst pel setembre, continuarà en els propers mesos la gira de tancament dels 22 anys en ocasions tan especials com La Patum de Berga.
Les entrades es poden comprar a les taquilles del teatre, per telèfon (93 8723636) i per internet. El preu és de 18€ (15€ amb Carnet Galliner, Escoles de Música, menors de 25 anys i majors de 65).
A la venda un centenar de noves entrades per al concert de Gossos
Després que les entrades de platea ja estan exhaurides i les de l'escenari pràcticament també, s'han posat a la venda 4 files d'amfiteatre
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 12 de maig de 2016 a les 14:46
Actualitzat el 12 de maig de 2016 a les 14:49
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Santpedor obre la convocatòria per participar en el 13è Concurs de Música Jove
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes
-
Cultura i Mitjans Els infants de les escoles de Sant Fruitós gaudeixen d'una matinal de contes durant Sant Jordi