El Kursaal ha posat a la venda quatre files de l'amfiteatre per al concert que la formació manresana Gossos portarà a terme divendres a les 21h. Les entrades de platea ja estan exhaurides i de les d'escenari en queden molt poques a disposició, és per això que s'han posat a la venda les butaques de les quatre primeres files de l'amfiteatre del Kursaal, i només les quatre primeres, ja que la idea del concert és potenciar les distàncies curtes amb els espectadors.
El concert que oferirà Gossos serà una retrospectiva dels seus 22 anys de feina i deixaran que novament els espectadors els encerclin dalt de l'escenari i puguin fins i tot intervenir en el procés creatiu. Per aquesta ocasió el concert només es podrà veure des de la platea i l'escenari de la Sala Gran per tal d'aconseguir un ambient més íntim i proper. El públic es convertirà en protagonista en un muntatge que dilueix al màxim la distància amb l'espectador.
La formació manresana, que actualment ja prepara el seu 13è disc previst pel setembre, continuarà en els propers mesos la gira de tancament dels 22 anys en ocasions tan especials com La Patum de Berga.
Les entrades es poden comprar a les taquilles del teatre, per telèfon (93 8723636) i per internet. El preu és de 18€ (15€ amb Carnet Galliner, Escoles de Música, menors de 25 anys i majors de 65).
A la venda un centenar de noves entrades per al concert de Gossos
Després que les entrades de platea ja estan exhaurides i les de l'escenari pràcticament també, s'han posat a la venda 4 files d'amfiteatre
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 12 de maig de 2016 a les 14:46
Actualitzat el 12 de maig de 2016 a les 14:49
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria rep el fons de l'Associació de Veïns de Salipota, pionera al municipi
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen
-
Cultura i Mitjans La Plaça de Nadal 2025 tornarà a Sant Domènec
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri
-
Cultura i Mitjans Súria recupera el Castell de Focs des del pont de Salipota després de cinc anys