El Centre de Normalització Lingüística Montserrat i els cinemes Atlàntida i Bages Centre de Manresa han signat un conveni de col·laboració per tal de difondre i potenciar el consum de cinema en català. L'acord l'han signat Joan Calmet, president del Consell del Centre de Normalització Lingüística i Jordi Padró en representació d'Espectacles Padró Cabot SL.
Amb aquest acord, Espectacles Padró Cabot es compromet a oferir l'oferta 2x1 (en la compra de dues entrades, només se'n paga una) i el preu reduït d'estudiants dels dijous als alumnes dels cursos de català del curs 2011-2012 i als participants en el programa Voluntariat per la llengua, en totes les projeccions de pel·lícules en català que es facin de dilluns a dijous no festius, als cinemes Atlàntida i Bages Centre de Manresa.
Acord entre el CNL Montserrat i els cinemes de Manresa
Cultura i Mitjans
Els alumnes del CNL i els participants en el programa Voluntariat per la llengua tindran descomptes en les entrades de pel·lícules en català
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de març de 2012 a
les 16:05
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Nit de Musikaals celebra cinc anys al Kursaal amb un espectacle especial de Broadway
-
Cultura i Mitjans
L'actual Biblioteca de Súria tancarà divendres per preparar el trasllat a la nova Biblioteca-Centre Cultural
-
Cultura i Mitjans
Àlex Bosch i Iratxe González, nous Hereu i Pubilla de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa incorpora sis obres de l'artista manresà Josep Closas Piñot
-
Cultura i Mitjans
Les Festes de Viserta de Monistrol estrenaran uns titelles sobre els gegants
-
Cultura i Mitjans
La Festa Gran del barri Saldes-Plaça Catalunya omplirà el cap de setmana d'activitats
