[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UTlrTbTQoPA[/youtube]
Els alumnes de música de 4rt d'ESO de l’Institut Guillem Catà de Manresa han guanyat el primer premi del V concurs Hip Hop per la pau organitzat per l'ICIP (Institut Català Internacional per la Pau) amb una composició pròpia, Això ha de canviar, fomentant la música i els valors. Es tracta d’un clip de denúncia al sistema amb una mirada centrada en la violència de gènere.
El Concurs ICIP de Hip-hop per la Pau té per objectiu donar visibilitat al compromís i la creativitat dels joves en l’àmbit de la cultura de pau. El concurs compta amb el suport del Departament d’Educació, la Direcció General de Joventut i l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament.
Alumnes de l'institut Guillem Catà de Manresa guanyen el primer premi de Hip Hop per la pau
"Això ha de canviar" és un clip de denúncia al sistema amb una mirada centrada en la violència de gènere
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de març de 2021 a
les 19:40
Actualitzat el
12 de març de 2021 a les
19:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Kursaal acollirà un assaig obert de l'òpera «Estètica i massacre» abans de l'estrena
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca del Casino acollirà l'exposició «Una granota salta» del taller Lletraguarits
-
Cultura i Mitjans
Cineclub Manresa clourà el seu 70è aniversari amb jazz i cinema a la Plana de l'Om
-
Cultura i Mitjans
La Rosaleda de Sant Fruitós obre el calendari de festes de barri amb deu dies d'activitats
-
Cultura i Mitjans
Moià aprova el document tècnic que defineix la futura rehabilitació de Les Faixes II
-
Cultura i Mitjans
El Cor de Teies celebrarà els seus 10 anys amb un sopar-concert el dia de Sant Joan
