El cantant i compositor català Antonio Orozco tornarà al Teatre Kursaal de Manresa d'aquí a un any, el divendres 22 de febrer del 2019 a les 21h, dins del marc de la segona temporada de la gira Único, que el portarà des del proper setembre fins el març per una trentena de localitats de tota la península. Les entrades es podran adquirir a partir del proper dimarts 27 de febrer a partir de les 10 del matí a taquilles i per internet; el mateix dia i hora que es posaran a la venda la resta de concerts de la gira.
Amb més d'1.500.000 discs venuts, 9 discs de platí i 1 disc d'Or, Antonio Orozco (que ja va acutar al Kursaal el 5 de març del 2016) és un dels artistes més reconeguts del panorama estatal. Guanyador del Premi Ondas 2003 al Millor Artista en Directe, va ser nominat en l'edició del 2012 en els Latin Grammy® entre els millors compositros del món per la seva cançó Estoy hecho de pedacitos de ti.
La trajectòria musical d'Antonio Orozco està avalada per nou àlbums: Un reloj y una vela (2000), Semilla del Silencio (2001), El Principio del Comienzo (2004), Edición Tour 05 (2005), Cadizfornia (2006), Renovatio (2009), Diez (2011), Dos Orillas (2013) i el seu últim àlbum Destino (2015).
En el concert del Kursaal es podran escoltar les grans cançons que formen part de la seva discografia, portades a la màxima expressió, amb una posada en escena cuidada fins al més mínim detall.
El preu de les entrades és de 38 € (34 € amb Carnet Galliner, Escoles de Música, menors de 25 anys i majors de 65). Es podran comprar a les taquilles del teatre, i per internet.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània tanca amb rècord de 1.262 professionals i 85 espectacles Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Judit Neddermann i el Trio Fortuny estrenen «Vora» al Kursaal amb la sala gran plena Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
-
Cultura i Mitjans Els Brodas Bros fusionen la dansa urbana amb la cultura popular a la Fira Mediterrània ACN
-
Publicat el
23 de febrer de 2018 a
les 17:10
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Govern tria una nau a Sant Fruitós per ubicar-hi la Reserva Nacional de museus el 2030
-
Cultura i Mitjans
Unes 300 persones descobreixen el Castell de Castellar en el primer aplec de Patrimoni Obert
-
Cultura i Mitjans
Viladordis exhaureix en menys d'una setmana les places de la segona edició de l'Escape Town
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós reactiva els espectacles familiars amb «Womagis, el mag de les paraules»
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós posa nom a dos nous vials i recupera un renom de la memòria popular
-
Cultura i Mitjans
L'Embarrats de Sant Joan anul·la la Trobada de Gegants i canvia d'espai la cloenda per la pluja
