El Rei Melcior a l'arribada a la plaça Crist Rei de Manresa per a fer l'adoració. Foto: Jordi Preñanosa
La Cavalcada de Reis de Manresa ha fet el seu recorregut més llarg i amb novetats com les carrosses dels cent anys dels Pastorets dels Carlins o les d'algunes associacions de veïns i les tres carrosses de Melcior, Gaspar i Baltasar que també s'han pogut veure renovades. Per fer l'espera més amena hi ha hagut algunes accions teatralitzades que han anat a càrrec del grup Mion Puigberenguer.
Els infants de la ciutat han pogut rebre els tres Reis d'Orient amb uns fanals en que hi ha participat algunes escoles i esplais. La cavalcada ha començat a les 18:00h al carrer de Rubió i Ors, ha continuat per la Muralla de Sant Francesc i per la de Sant Domènec on ja hi havia un important nombre de persones esperant. Al Passeig de Pere III i a Crist Rei era ple de gent per poder veure el quadre de l'adoració. Tot seguit han continuat pel Passeig fins a la Bonavista i la carretera de Vic i finalment han encarat la Plaça dels Infants, el carrer Joc de la Pilota, carrer de Sobrerroca i la Plaça Major.
Durant el recorregut no hi han faltat els tradicionals caramels que els infants anaven agafant. A l'ajuntament, els Reis d'Orient han estat rebuts per l'alcalde de la ciutat Josep Camprubi que els ha entregat la clau per obrir les portes dels habitatges de la ciutat i deixar els regals, i per finalitzar els tres reis han sortit al balcó des d'on han fet els parlaments. Cal dir que la cavalcada ha estat molt participada per un gran nombre de públic.
ARA A PORTADA
-
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
La torre mil·lenària de Manresa que no has vist mai (i que pot desaparèixer per sempre) Pere Fontanals
-
-
Gran actuació dels atletes bagencs a la primera jornada del Campionat de Catalunya absolut Pere Fontanals
Publicat el 05 de gener de 2011 a les 21:58
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós convoca el primer concurs de fotografia per il·lustrar el calendari de 2026
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria rep el fons de l'Associació de Veïns de Salipota, pionera al municipi
-
Cultura i Mitjans Sons de la Mediterrània ja té finalistes: Ani in the Hall, Júlia Cruz i Sorguen
-
Cultura i Mitjans La Plaça de Nadal 2025 tornarà a Sant Domènec
-
Cultura i Mitjans La Festa Major de Sant Vicenç de Castellet es tanca amb èxit de participació i bon ambient
-
Cultura i Mitjans L'exposició «Emocions capturades» omple la Biblioteca del Casino d'art i barri