L'ANC Manresa i Òmnium Bages - Moianès han organitzat un servei d'autobús d'anada i tornada a Barcelona el proper dissabte 18 de desembre per qui vulgui participar a la manifestació de Som Escola en defensa de l'escola en català, que començarà a les 11 del matí a la plaça Tetuan i tindrà l'acte reivindicatiu a les 12 del migdia al passeig Lluís Companys. La convocatòria té el suport del Consell de la República a Manresa.
Per assistir-hi cal omplir aquest formulari, un per persona, i seguir les instruccions per fer el pagament, que és de 10 euros per a l'anada i tornada.
Busos des de Manresa per anar a la manifestació per l'escola en català el proper dissabte a Barcelona
L'ANC Manresa i Òmnium Bages-Moianès organitzen el transport d'anada i tornada per assistir a la convocatòria de Som Escola
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de desembre de 2021 a
les 12:16
Actualitzat el
12 de desembre de 2021 a les
12:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
«El Pou» aborda el col·lapse ferroviari en una taula rodona al Casino de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Agnès Marquès presentarà la seva nova novel·la a la seu del Col·legi de Periodistes a Manresa
-
Cultura i Mitjans
La solemnitat de la processó de Divendres Sant torna a omplir els carrers de Manresa
-
Cultura i Mitjans
Súria esclata amb unes Caramelles multitudinàries de més de mil participants
-
Cultura i Mitjans
Fonollosa s'adhereix a la defensa del cel nocturn i reforça l'astroturisme
-
Cultura i Mitjans
L'Arxiu Municipal de Súria incorpora el fons de les Joventuts Musicals
