Aquest diumenge 4 de setembre se celebren els actes centrals de la Festa Major del Castell amb la commemoració del miracle del viàtic de Sant Ramon. Els actes s'iniciaran al matí amb el galeig dels Trabucaires de Sant Ramon de Cardona. Seguidament, a les 11 del matí, s'oficiarà un missa solemne a la Col.legiata del Castell. La Coral cardonina cantarà els Goigs en honor a Sant Ramon Nonat.
Ja a la tarda la Col.legiata acollirà el concert del grup "L'esguard de la nit". El concert començarà a les 6, i una hora més tard, a les 7, de la tarda el pati ducal acollirà una ballada de sardanes a càrrec de la Cobla de Cardona.
Els actes de celebració de la Festa Major del Castell, que organitzen la Junta de la capella de sant Ramon Nonat i l'Ajuntament de Cardona, es van completar amb la missa que el dia 31 d'agost -festivitat de Sant Ramon- es va oficiar a la Capella de Sant Ramon del Castell.
Cardona celebra la Festa Major del Castell
Els actes centrals seran diumenge amb la commemoració del miracle del viàtic de Sant Ramon
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de setembre de 2011 a
les 13:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cal Gravat i Bufalvent celebraran les Festes d'Estiu amb revetlla, paella i espectacle
-
Cultura i Mitjans
La plaça Catalunya recuperarà la revetlla popular de Sant Joan amb sopar i música
-
Cultura i Mitjans
Manresa immortalitza Mercè Angla i Jaume Casacuberta en el nomenclàtor de la ciutat
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan 2026 al Bages: les millors revetlles, fogueres i activitats
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós reuneix experts per debatre el futur patrimonial de la Casa Figueras
-
Cultura i Mitjans
Un centenar de participants es reuneixen a Sant Joan en la Trobada de Lectura Fàcil
