Cases de la Música de Catalunya presenta Xics'n'Roll, un programa de concerts de grups tribut que adapten les seves presentacions al format familiar, que permetran conèixer als més petits de la casa les formacions més importants de la història del rock.
Aquesta és una aposta innovadora que s'ha revelat alhora com a molt atractiva per la fusió d'interessos entre pares i fills. Els concerts comptaran amb la presència d'un presentador/animador que presentarà el show alhora que explicarà la història de cadascun dels artistes i bandes.
Natxo Tarres & The Wireless seran els primers en passar per aquest cicle que en aquest cas estaran presentant les cançons més representatives de Bob Marley. Passarà per les cinc poblacions on hi ha Casa de la Música, i tocaran a la Sala Stroika el 22 d'octubre.
El segon artista seleccionat són els Rolling Stones, que estaran presentats per la veterana banda de tribut Smoking Stones. En aquest cas, el concert de Manresa tindrà lloc el 19 de novembre.
Durant la temporada 2017-2018 passaran més de set bandes tribut que representaran els clàssics de la música contemporània en un format familiar.
El concert es realitza dins de la programació estable que ofereix les Cases de la Música a la ciutat de Manresa, projecte compartit amb la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Manresa i la sala Stroika.
Cases de la Música estrenarà Xics'n'Roll en format tribut per acostar el rock a la canalla
Natxo Tarres & The Wireless cantaran Bob Marley el 22 d'octubre a l'Stroika, i Smoking Stones rendiran tribut als Rolling el 19 de novembre a la mateixa sala
ARA A PORTADA
-
Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació Pere Fontanals
-
ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública Pere Fontanals
-
Robatori violent al carrer del Born de Manresa: li arrenquen el rellotge quan obria la botiga Pere Fontanals
-
Saturació a Correus Sallent: només dos treballadors per cobrir centenars d'enviaments endarrerits Pere Fontanals
-
Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell Pere Fontanals
Publicat el 05 de setembre de 2017 a les 21:47
Actualitzat el 05 de setembre de 2017 a les 21:54
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa
-
Cultura i Mitjans Manresa, Ciutat Àgora rep un nou reconeixement com a bona pràctica cultural per la seva capacitat transformadora
-
Cultura i Mitjans Santpedor tanca una Festa de Santa Anna molt participada