Concert i visites guiades a l'exposició sobre el Grup 13, divendres i dissabte

A càrrec de l'escola de música L'Esclat i dels joves investigadors del grup GREHVAT.0

Publicat el 31 de gener de 2022 a les 21:08
Actualitzat el 31 de gener de 2022 a les 21:13
Els propers divendres i dissabte la Casa Lluvià acollirà dues activitats culturals a l'entorn de l'exposició dedicada als artistes del Grup 13.

Quinze dies després de la seva inauguració, l'exposició Grup 13: amistat, vocació, tradició acollirà la primera activitat paral·lela organitzada pel col·lectiu GREHVAT.0 amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Manresa. A 2/4 de 8 del vespre de divendres, un grup d'alumnes de l'escola de música L'Esclat de Manresa oferirà una vetllada musical a l'auditori de la Casa Lluvià. Marcel Compte (piano), Senna Sabater (piano), Martí Querol (guitarra elèctrica), Aina Riba (veu), Pau Aivar (violí), Xènia Cabañés (piano) i Íria Ladrón de Guevara (cello) oferiran un selecte programa que comprendrà un repertori variat de peces clàssiques, populars i contemporànies que dialogaran amb les pintures exposades a la sala adjacent. 

El dia següent, dissabte, a les 6 de la tarda, els joves investigadors del grup GREHVAT.0 seran els encarregats de realitzar una visita guiada a l'exposició. Els universitaris Marta Puig, Òscar Casado, Laia Alsina i Alba Quirós, responsables de la recerca que ha donat llum a aquesta mostra, explicaran als visitants la història del Grup 13 i comentaran les obres i l'aportació dels seus protagonistes, molts d'ells figures emblemàtiques de l'escola artística manresana. Les visita es farà en grups reduïts, per la qual cosa també caldrà fer reserva prèvia.

Ambdues visites són d'accés gratuït i cal fer reserva prèvia a centrecultural@ajmanresa.cat o bé al telèfon 93 872 01 71.