La primera de les preguntes del torn de públic que va llegir el moderador, l'excel·lent Joan Piqué, va ser aquesta: Què és la Crica? Cap dels candidats no coneixia la resposta i el moderador, un cop finalitzat el debat, va convidar a l'autor de la pregunta a donar a conèixer l'associació. Una de les curiositats, a més, és que just quan finalitzava el debat, al Kursaal, bona part dels actors d'aquest col·lectiu oferien dues funcions de circ i poesia a la sala petita del teatre, unes funcions que són la demostració més palpable del bon treball que estan fent la gent de circ de les nostres contrades.
El que puc anar a veure
Realment el que passarà al teatre Kursaal els propers dies és senzillament apassionant.
Quan treballava a llars d'infants i explicava a algunes persones amb responsabilitats el que ara és el projecte Rexics només rebia mirades d'incredulitat i algunes respostes de l'estil estàs sonat!. Al Kursaal sí van creure que nens de 2 anys d'edat poden ser un públic extraordinari per a un concert creat especialment per l'Auditori de Barcelona. Ara un bon número de llars d'infants de la comarca porten els seus nens a un concert a la sala gran del Kursaal. Paga la pena veure-ho.
El servei educatiu del Kursaal, a més a més, fa un pas endavant i s'ha atrevit a crear un espectacle pensat especialment per a nens i nenes de 1 i 2 anys d'edat, és a dir, incidir allà on gairebé ningú s'atreveix. Coneixent la il·lusió i capacitat amb la que es treballa al servei educatiu del teatre no tinc cap mena de dubte que hauran donat en el clau i que els petits espectadors i les seves famílies quedaran bocabadades. La intenció és poder exportar aquest espectacle.
Un servidor, que és un enamorat de la petita infància, no pot més que aplaudir amb tota la seva energia iniciatives d'aquest tipus.
L'AGENDA DEL KURSAAL
SALA GRAN
-Divendres dia 6 de maig. 100% Tricicle. 5€. 21h. Teatre.
-Diumenge dia 8 de maig. Petits crims conjugals. 25€. 18h. Teatre.
-Dimarts 10, dimecres 11, dijous 12 i divendres 13 de maig. Cantània. Beceroles. 6€. 21h. Música.
-Dissabte dia 14 de maig. Orquestra Filharmònica del nord d'Alemanya. 21.30h. 30€. Música clàssica.
-Diumenge 15 de maig. Rexics. El poble de vent i de fusta. 6€. 12h i 18h.
SALA PETITA
-Dijous dia 5 de maig. Reacció. 12€. 21.00h. Teatre.
-Diumenge dia 8 de maig. El meu primer Kursaal. 15€. 10.30h i 12h. Teatre per a nens i nenes de 1 i 2 anys i la seva família.
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de maig de 2011 a
les 22:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Anna Fernández presenta «El jo inefable» amb diverses cites a Manresa per Sant Jordi
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós de Bages impulsa la segona edició del concurs Embalcona't
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada acollirà un nou aplec de sardanes aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
Sardanes i xocolatada per animar la Fira d'Artés aquest dissabte
-
Cultura i Mitjans
«12 sense pietat» arriba a Fals amb una intensa reflexió sobre la justícia
-
Cultura i Mitjans
«Manresa, espais perduts 2»: Francesc Comas amplia la mirada sobre la memòria urbana
