El Centre de Normalització Lingüística Montserrat organitza cursos intensius d'estiu, concretament unes Sessions d'acolliment de 20 h, per a persones que no parlen ni entenen el català; un Bàsic 2 de 40 h, adreçat a persones que comencen a parlar català, i un Suficiència 1 (S1) de 40 h, per a persones catalanoparlants. El nivell S1 és el primer dels tres mòduls del nivell C; va adreçat a persones catalanoparlants que ja tenen uns coneixements intermedis de català, però encara tenen dubtes gramaticals i ortogràfics a l'hora d'escriure'l.
	
	Si no se sap el nivell de català que es té, s'ha de fer una prova de col·locació abans de fer la inscripció. El dia 22 de juny es faran proves de col·locació al CNL Montserrat –carrer de Jaume I, 8, 2n de Manresa. S'ha de trucar al 93 8721707 per demanar hora. El 27 i 28 de juny es faran les inscripcions.
	
	Els cursos de català del Consorci per a la Normalització Lingüística s'adrecen a persones que tenen 18 anys o bé que en tenen 16 i no han fet l'escolarització obligatòria a Catalunya.
Cursos intensius de català a l'estiu
Organitzats pel Centre de Normalització Lingüística Montserrat
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Sant Fruitós adquireix tota la finca de Can Figueras per ampliar el Bosquet i crear la Casa-Museu Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
Publicat el 23 de juny de 2012 a les 09:42
																			
								Et pot interessar
- 
												 Cultura i Mitjans
												Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui Cultura i Mitjans
												Obert el termini per ser monitor o monitora del Campi qui Jugui
- 
												 Cultura i Mitjans
												Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots Cultura i Mitjans
												Èxit del taller infantil Bits i Blocs a la UPC Manresa per explorar Mart amb robots
- 
												 Cultura i Mitjans
												La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força Cultura i Mitjans
												La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força
- 
												 Cultura i Mitjans
												UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil Cultura i Mitjans
												UManresa acosta les cançons infantils catalanes a les futures mestres d'Educació Infantil
- 
												 Cultura i Mitjans
												Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda Cultura i Mitjans
												Santpedor viu un Correllengua participatiu amb cercavila, castells i homenatge a Rodoreda
- 
												 Cultura i Mitjans
												Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC Cultura i Mitjans
												Una vintena de veïns de Sant Fruitós participa en una visita al MNAC

 
															 
															 
															 
															 
															