Olga Faure, de Manresa, i Abbasali Torabi, de Sant Joan de Vilatorrada aniran aquest dimarts a veure "La Glòria del marcat" al Kursaal després de sortir guanyadors del sorteig per elecció numèrica de les dues entrades dobles per anar al teatre.
La propera interpretació que Kursaal i Manresainfo posen a sorteig entre els lectors és "Utopia" de Leo Bassi. Es pot participar des d'aquí.
De Manresa i Sant Joan, els guanyadors de les entrades pel teatre
Olga Faure i Abbasali Torabi, i un acompanyant cadascun, aniran dimarts a veure "La Glòria del mercat" amb Joan Pera al Kursaal
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de març de 2010 a les 13:50
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa