La mostra dels tallers de l'Aula d'Arts Escèniques comença dilluns, després d'un curs especial, marcat per l'alternança de classes presencials/online i els grups reduïts com a mesures sanitàries per frenar la pandèmia. Així, entre el proper dilluns, 17 de maig i fins el 25 de juny, prop de 200 alumnes participaran als 14 tallers de l'Aula d'Arts Escèniques del Kursaal.
Els tallers, que es faran majoritàriament a la sala petita del Kursaal, són oberts al públic prèvia recollida d'una entrada gratuïta a les taquilles del Kursaal, obertes de dimarts a dissabte, d'11 a 13 h i de 18 h a 20.
Els alumnes de Teatre Infantil de l'Aula de Teatre donaran el tret de sortida a la mostra de tallers de l'Aula amb l'escenificació, aquest proper dilluns, 17 de maig a les 19 h, del vodevil ‘Un barret de palla d'Itàlia', d'Eugène Labiche, dirigit per Teti Canal. I fins el 25 de juny es podran veure representacions de clàssics teatrals com ‘Tafalitats' de Karl Valentin o ‘Tres farses russes' de Txèkhov; o més contemporànies com ‘Assassinat a Hollywood' i ‘La clínica dels embolics' d'Adelaida Frías o ‘L'Onada' d'Ignacio García May. També es podran veure 2 peces de teatre musical; per una banda la creació col·lectiva ‘Un cop de mà', amb adaptació de les lletres de les cançons de Sílvia Sanfeliu a càrrec dels alumnes juvenils de teatre musical. I per altra banda, els alumnes de teatre musical adults oferiran ‘Heathers' d'O'Keefe i Murphy, que tancarà la mostra de tallers el 25 de juny (18h).
L'Aula d'Arts Escèniques que coordina el servei formatiu del Kursaal és una oferta formativa amb cursos d'una durada anual, en els quals es forma l'alumne en les diverses tècniques teatrals: interpretació, expressió corporal, circ, veu... Al final de cada curs es realitza un Taller, en el qual els alumnes posen en pràctica els continguts apresos durant el curs.
[despiece]Tallers - Agenda
Teatre infantil
Dilluns, 17 de maig – 19 h
Un barret de palla d'Itàlia d'Eugène Labiche
Grup dilluns Teti
Dilluns, 31 de maig – 19 h
La clínica dels embolics d'Adelaida Frías
Grup dilluns Guillem
Teatre infantil
Dimarts, 18 de maig – 19 h
Assassinat a Hollywood d'Adelaida Frías
Grup dimarts Teti
Dimarts, 1 de juny – 19 h
La clínica dels embolics d'Adelaida Frías
Grup dimarts Guillem
Teatre juvenil
Dijous, 27 de maig – 19 h
Tafalitats de Karl Valentin
Grup Judit
Dijous, 10 de juny – 19 h
Heroïnes de Teti Canal, a partir de ‘Derry Girls'
Grup Mar
Dijous, 17 de juny – 19 h
El despertar de la primavera de Frank Wedekin
Grup Guillem
Teatre musical juvenil
Dimecres, 16 de juny – 19 h
Un cop de mà creació col·lectiva, adaptació lletres cançons de Sílvia Sanfeliu
Teatre jove avançat
Dissabte, 19 de juny – 12:30 h
L'Onada d'Ignacio García May
Teatre adults
Dissabte, 29 de maig – 18 h
Tres farses russes de Txèkhov
Grup Guillem
Dissabte, 5 de juny – 20 h
Soltera desitjada de Teti Canal, a partir de ‘Soltera codiciada'
Grup Teti
Divendres, 18 de juny – 21 h
La funció que surt malament de The Play that goes wrong de H. Lewis, J. Sayer i H. Shieds.
Grup Albert
Musical adults
Divendres, 25 de juny – 20:30 h
Heathers d'O'Keefe i Murphy, amb traducció i adaptació de Sílvia Sanfeliu
Teatre petits
Dimarts, 15 de juny – 18 h
La fada lletrada i els bombons màgics, adaptació de Judit Aguilera
[/despiece]
Dilluns vinent comença la mostra dels tallers finals de l'Aula d'Arts Escèniques del Kursaal
Cultura i Mitjans
Fins el 25 de juny es podran veure una quinzena de tallers que mostren en un espectacle la feina dels alumnes
ARA A PORTADA
-
Societat Refugiada després de patir violència masclista a Rússia: «M'imagino el meu futur a Catalunya» ACN
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
Publicat el
15 de maig de 2021 a
les 16:41
Actualitzat el
15 de maig de 2021 a les
16:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Principal de la Bisbal protagonitza una matinal sardanista a Callús aquest diumenge
-
Cultura i Mitjans
Sant Joan de Vilatorrada s'immergeix en els aiguats de 1907 amb la 14a edició d'Embarrats
-
Cultura i Mitjans
Txema Rico i Manel Solé reparteixen abstracció i figuració pels centres cívics de Manresa
-
Cultura i Mitjans
FeMBlues recupera l'escena del blues a Manresa amb set concerts fins a l'abril de 2027
-
Cultura i Mitjans
Sara Roy: «Em preocupa que els temps foscos acabin afectant la cultura»
-
Cultura i Mitjans
«Tarsius» posa veu al suïcidi juvenil i obre un debat amb professionals de la salut
