El Festival de Dansa i moviment a la Catalunya Central, Traç Dansa 2012, presenta aquets dissabte a Cardona una nova proposta artística amb les actuacions de les companyies La Macana i Proyecto D_Ruses.
La funció començarà a 2/4 de 10 de la nit al teatre cardoní i inclou la programació de dues peces de dansa contemporània. En la primera part, Caterina Varela i Alexis Fernàndez, creadors de la companyia La Macana, oferiran l'espectacle Ven, mentre que la segona proposta de la nit porta per títol Cîteaux i és una peça creada per la companyia Proyecto D_Ruses.
En acabar la dansa hi haurà un tast gastronòmic a la plaça davant del teatre Els Catòlics de Cardona. Les entrades es podran adquirir una hora i mitja abans de l'inici de l'espectacle al mateix teatre a un preu de 10 euros.
El Traç Dansa 2012 està organitzat per Issimm Dansa i compta amb la col·laboració de la Fundació Vila Medieval de Cardona, el Consell Comarcal del Solsonès, els ajuntaments de Cardona i Solsona, l'Institut d'Estudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida i el Departament de Cultura de la Generalitat. El programa del festival inclou un total de 8 propostes artístiques que es programaran a Cardona i Solsona entre els mesos de juliol i desembre d'enguany.
Dissabte arriba una nova proposta de Traç Dansa a Cardona
Cultura i Mitjans
El teatre Els Catòlics acull les actuacions de les companyies La Macana i Proyecto D_Ruses
ARA A PORTADA
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Política «Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost Xavier Sucarrats | Pere Fontanals
-
Successos L'infern de Youssef Abraoui, el taxista manresà acusat falsament a la xarxa d'un crim Pere Fontanals
-
-
Successos Un treballador de Ferros Cortès es fractura les dues cames en un atrapament Pere Fontanals
Publicat el
24 d’octubre de 2012 a
les 11:20
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Narradones reivindicarà a Balsareny el paper invisible de les dones que tradueixen literatura
-
Cultura i Mitjans
Magalí Sare portarà al Kursaal de Manresa el seu viatge feminista sobre el matrimoni
-
Cultura i Mitjans
La Cobla Ciutat de Granollers interpretarà nou sardanes dissabte a la Plana de l'Om
-
Cultura i Mitjans
Cardona celebrarà diumenge la 33a Fira de la Llenega amb bolets, gastronomia i activitats
-
Cultura i Mitjans
Jaume Grandia presenta el llibre «Records i anècdotes de Sant Fruitós de Bages»
-
Cultura i Mitjans
Dues hores de cua per fer signar el llibre dels 60 anys dels gegants de Navàs
