Divendres, 21 de juny a les 7 de la tarda, la sala d'exposicions de la Casa Lluvià acollirà la inauguració de la exposició Anàloga de la jove artista Maria Vernet.
La mostra, que es podrà veure fins al 6 de juliol, és un col·laboració amb el Centre Cultural El Casino de l'Ajuntament de Manresa, i aplega una vintena de pintures d'acrílic sobre tela en les quals la polifacètica autora expressa la relació entre persones i animals i exalça la bellesa d'aquests últims i la seva interconnexió amb els humans per arribar a la veritat més humil i universal.
Així, Maria Vernet, llicenciada en Belles Arts i graduada superior en Arts Aplicades i Oficis Artístics, presenta una complexa i completa exposició per fer fluir la imaginació i la interpretació subjectiva de la realitat. Cada imatge té una analogia d'impacte que pretén mostrar la realitat oculta, amb la intenció de fer comprendre sense jutjar.
L'autora ha realitzat prop d'una vintena d'exposicions individuals arreu de Catalunya, de l'estat Espanyol i a l'estranger, entre les que destaquen L'esquerda i la llum, de format multidisciplinar, Flamenco Olímpico, fotografies dels jocs Olímpics de Rio de Janeiro (2016), etc. També ha participat en col·lectives com Retrat de la Bulímia al Museu de la Pell de Vic i Vers llum amb les artistes Satoko Takebe i Esther Roca del Projecte Ishtar – Olot.
L'horari de Visites a la sala d'exposicions de la Casa Lluvià (C. Arquitecte Oms) és de dimecres a dissabte de 18 a 20.30 h.
Divendres s'inaugurarà a la Casa Lluvià l'exposició pictòrica «Anàloga» de Maria Vernet
La mostra, que es podrà veure fins al 6 de juliol, aplega una vintena de pintures d'acrílic
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de juny de 2019 a les 09:38
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans Aleix Solernou guanya el Premi de Poesia Jove de Centelles amb un poema sobre la memòria de la guerra
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós busca Pubilla i Hereu per al 2025: obert el termini de candidatures