Divendres, 21 de juny a les 7 de la tarda, la sala d'exposicions de la Casa Lluvià acollirà la inauguració de la exposició Anàloga de la jove artista Maria Vernet.
La mostra, que es podrà veure fins al 6 de juliol, és un col·laboració amb el Centre Cultural El Casino de l'Ajuntament de Manresa, i aplega una vintena de pintures d'acrílic sobre tela en les quals la polifacètica autora expressa la relació entre persones i animals i exalça la bellesa d'aquests últims i la seva interconnexió amb els humans per arribar a la veritat més humil i universal.
Així, Maria Vernet, llicenciada en Belles Arts i graduada superior en Arts Aplicades i Oficis Artístics, presenta una complexa i completa exposició per fer fluir la imaginació i la interpretació subjectiva de la realitat. Cada imatge té una analogia d'impacte que pretén mostrar la realitat oculta, amb la intenció de fer comprendre sense jutjar.
L'autora ha realitzat prop d'una vintena d'exposicions individuals arreu de Catalunya, de l'estat Espanyol i a l'estranger, entre les que destaquen L'esquerda i la llum, de format multidisciplinar, Flamenco Olímpico, fotografies dels jocs Olímpics de Rio de Janeiro (2016), etc. També ha participat en col·lectives com Retrat de la Bulímia al Museu de la Pell de Vic i Vers llum amb les artistes Satoko Takebe i Esther Roca del Projecte Ishtar – Olot.
L'horari de Visites a la sala d'exposicions de la Casa Lluvià (C. Arquitecte Oms) és de dimecres a dissabte de 18 a 20.30 h.
Divendres s'inaugurarà a la Casa Lluvià l'exposició pictòrica «Anàloga» de Maria Vernet
La mostra, que es podrà veure fins al 6 de juliol, aplega una vintena de pintures d'acrílic
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de juny de 2019 a les 09:38
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa