El 43è Cicle dels Orgues de Catalunya ha programat per aquest divendres a 2/4 de 9 del vespre un concert de Bernat Bailbé a l'orgue de la basílica Santa Maria de la Seu de Manresa.
Bailbé, natural de Tuïr (Rosselló), és membre fundador de l'Associació Catalana de l'Orgue (ACO) i organista de Sant Felip Neri de Barcelona i de la Basílica dels sants Just i Pastor.
Un any més, l'Associació Catalana de l'Orgue, entitat organitzadora del cicle, pretén amb aquests concerts difondre i promoure l'estima per la música d'orgue, tot fent palpable la bellesa i la versatilitat d'aquest instrument singular. Els assistents als concerts gratuïts amb taquilla inversa podran gaudir d'un repertori variat que abraça els més de sis segles de l'ampli repertori de música per a orgue, des del renaixement fins als nostres dies, interpretades per reconeguts organistes.
El 43è cicle dels Orgues de Catalunya portarà Bernat Bailbé a Manresa
Serà aquest divendres al vespre a la basílica Santa Maria de la Seu
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’agost de 2023 a les 14:35
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Teatre del Foment Cultural de Súria celebra el seu centenari coincidint amb Els Pastorets
-
Cultura i Mitjans
El Parc de Nadal del Món del Joc obre a Santpedor amb zones d'esport, jocs i sorpreses
-
Cultura i Mitjans
Cancel·lades les funcions del 26 i 27 de desembre de la Nit Viva de Fonollosa i del Pessebre Vivent del Bages
-
Cultura i Mitjans
La Buresa recupera l'esplendor modernista amb la façana restaurada i els pinacles
-
Cultura i Mitjans
Moià inaugura aquest diumenge el nou edifici cultural de Cal Comadran rehabilitat
-
Cultura i Mitjans
El Campus Rock de Manresa reunirà joves músics amb tallers i concerts del 13 al 15 de març
