El 43è Cicle dels Orgues de Catalunya ha programat per aquest divendres a 2/4 de 9 del vespre un concert de Bernat Bailbé a l'orgue de la basílica Santa Maria de la Seu de Manresa.
Bailbé, natural de Tuïr (Rosselló), és membre fundador de l'Associació Catalana de l'Orgue (ACO) i organista de Sant Felip Neri de Barcelona i de la Basílica dels sants Just i Pastor.
Un any més, l'Associació Catalana de l'Orgue, entitat organitzadora del cicle, pretén amb aquests concerts difondre i promoure l'estima per la música d'orgue, tot fent palpable la bellesa i la versatilitat d'aquest instrument singular. Els assistents als concerts gratuïts amb taquilla inversa podran gaudir d'un repertori variat que abraça els més de sis segles de l'ampli repertori de música per a orgue, des del renaixement fins als nostres dies, interpretades per reconeguts organistes.
El 43è cicle dels Orgues de Catalunya portarà Bernat Bailbé a Manresa
Serà aquest divendres al vespre a la basílica Santa Maria de la Seu
ARA A PORTADA
Publicat el
03 d’agost de 2023 a
les 14:35
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Pensar la cultura des de les comunitats locals
-
Cultura i Mitjans
Cardona acollirà uns nous Batecs Culturals amb música internacional, teatre musical i tributs
-
Cultura i Mitjans
Manresa lliura la Medalla al Mèrit Cultural a l'historiador Francesc Comas
-
Cultura i Mitjans
Manresa commemorarà els 80 anys de Xesco Boix amb una exposició i un concert
-
Cultura i Mitjans
Marc Balaguer pujarà al Kursaal amb «Jump», un viatge íntim entre èxit i fracàs
-
Cultura i Mitjans
La manresana Aina López Pla, convidada al concert de Pepe Rivero i la Girona Jazz Project Big Band
