Foc, de nou, i sense cap tipus de restricció. Ritme a percussió, també. Els Diablons i Tabalons de Manresa, els Diables i Tabalers, també de Manresa, i els Dimonis de Molins de Rei L'Agrupa han omplert el Barri Antic de Manresa de foc i ritme en el retorn de la Trobada de Diables organitzada per Xàldiga sense el llastre de la pandèmia.
Les tres agrupacions de percussió i diables han fet foc dissabte a la nit davant l'expectació del públic i amb uns quants romàntics de la festa que han tret a passejat barret, mocador i màniga llarga per submergir-se entre les espurnes i els espetecs.
La Trobada de Diables s'ha concentrat a la plaça Gispert i ha anat actuant a carrer Talamanca, passeig de la República, plaça Llissach, carrer de les Piques, carrer Sant Miquel, carrer Vallcendrera, plaça Pedregar, carrer Pedregar, plaça del Carme, carrer del Carme, i han finalitzat la festa a la plaça Europa.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HxkfLmOqT-Q[/youtube]
[noticia]103845[/noticia]
[noticia]103846[/noticia]
[noticia]103839[/noticia]
El Barri Antic es retroba amb un ritme i un foc sense restriccions durant la Trobada de Diables
Diablons i Tabalons de Manresa, Diables i Tabalers de Manresa i Dimonis de Molins de Rei "L'Agrupa" han encès el Centre Històric de Manresa
ARA A PORTADA
-
-
Aigües Manresa destina més de 2,7 milions d'euros a millorar la xarxa i les infraestructures Pere Fontanals
-
-
L'app Pukono de la Fundació Althaia compleix 10 anys ajudant persones amb hipertensió i insuficiència renal Pere Fontanals
-
La Pirinaica inicia la pretemporada amb l'objectiu d'optar de nou a l'ascens a Lliga Elit Pere Fontanals
Publicat el 11 de juny de 2022 a les 23:18
Actualitzat el 12 de juny de 2022 a les 01:13
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Observatori de Castelltallat amplia les sessions dels Perseids per l'alta demanda
-
Cultura i Mitjans Els Tirallongues, impulsats pels castells de set a la Catalunya Nord, es preparen per a la Festa Major
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya