Foc, de nou, i sense cap tipus de restricció. Ritme a percussió, també. Els Diablons i Tabalons de Manresa, els Diables i Tabalers, també de Manresa, i els Dimonis de Molins de Rei L'Agrupa han omplert el Barri Antic de Manresa de foc i ritme en el retorn de la Trobada de Diables organitzada per Xàldiga sense el llastre de la pandèmia.
Les tres agrupacions de percussió i diables han fet foc dissabte a la nit davant l'expectació del públic i amb uns quants romàntics de la festa que han tret a passejat barret, mocador i màniga llarga per submergir-se entre les espurnes i els espetecs.
La Trobada de Diables s'ha concentrat a la plaça Gispert i ha anat actuant a carrer Talamanca, passeig de la República, plaça Llissach, carrer de les Piques, carrer Sant Miquel, carrer Vallcendrera, plaça Pedregar, carrer Pedregar, plaça del Carme, carrer del Carme, i han finalitzat la festa a la plaça Europa.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HxkfLmOqT-Q[/youtube]
[noticia]103845[/noticia]
[noticia]103846[/noticia]
[noticia]103839[/noticia]
El Barri Antic es retroba amb un ritme i un foc sense restriccions durant la Trobada de Diables
Diablons i Tabalons de Manresa, Diables i Tabalers de Manresa i Dimonis de Molins de Rei "L'Agrupa" han encès el Centre Històric de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juny de 2022 a les 23:18
Actualitzat el 12 de juny de 2022 a les 01:13
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Arxiu Municipal de Súria incorpora una col·lecció històrica gràcies a la donació de Manel Yagües
-
Cultura i Mitjans Publicat «El Llibre Vermell de Montserrat», un tresor únic de la música medieval revisat pel pare Gregori Estrada
-
Cultura i Mitjans Cineclub Manresa rep el Premi Nunes 2024 al millor fet cineclubista pel cicle Visuals
-
Cultura i Mitjans La Casa Museu Prat de la Riba de Castellterçol inicia un cicle de visites guiades
-
Cultura i Mitjans Sallent obre la Festa Major 2025 amb l'Esvalotada i el pregó del Club Natació ASFC
-
Cultura i Mitjans El «Centaures de la nit» de Marc Recha entra a Filmin i Prime Video