
El Campi ha tingut una bona afluència de públic. Marc Vilanova
La 24a edició del Campi qui Jugui, el Saló de la Infància i la Joventut de la Catalunya Central, va tancar portes ahir dilluns amb un volum de visitants similar al de l'any passat. En concret, durant els dotze dies que ha estat obert –des del 23 de desembre al 4 de gener, excepte el dia de Nadal– hi han passat al voltant de 15.500 visitants.
L'any passat, en què pel calendari va estar en funcionament tretze dies, un més que enguany, el saló va tenir 15.942 visitants. Per tant, en la present edició el Campi qui Jugui, un esdeveniment més que consolidat per les festes de Nadal, ha renovat el reconeixement que durant aquests anys s'ha anat guanyant.
L'organització –l'associació Campi qui Jugui i l'Ajuntament de Manresa– està molt satisfeta pel volum de participació, i també pel resultat de l'ambientació del saló i de la bona acollida que ha tingut entre els visitants. En la seva 24a edició, el Campi qui Jugui ha tingut com a eix temàtic els contes i les llegendes.
Recordem que el saló té dos objectius primordials:
- Oferir un espai lúdic variat i divers als infants i adolescents de les comarques de la Catalunya Central durant el període de les vacances de Nadal.
- Aprofitar el lleure infantil i juvenil per fer una tasca educativa, tot potenciant actituds i valors com: la creativitat, el reciclatge, la solidaritat, el respecte a la diversitat.
A més de les activitats relacionades amb els contes i llegendes, el Campi qui Jugui ha comptat amb altres propostes esportives i activitats paral·leles, que també han tingut molt bona acceptació. En general tots els espais han estat molt concorreguts. Tot i això, com és habitual les activitats estrella han estat els tallers de maquillatge i les activitats d'aventura.
El Campi qui Jugui ha comptat amb el patrocini d'Electromecànica Soler, Assistència Sanitària, Caixa Manresa, Consorci del Bages per la Gestió de Residus, Parc de la Sèquia, FCC, la Caixa, Seubas Salvans i Sarauto.
El saló ha obert cada dia de 4 de la tarda a dos quarts de nou del vespre. Com a cloenda, ahir hi va haver un espectacle a càrrec de Pep Callau.
Com és habitual, hi ha hagut el servei d'autobús gratuït, i des del bar s'ha potenciat la reducció de residus i la comercialització d'aliments saludables.
El Campi qui Jugui ha comptat amb el patrocini d'Electromecànica Soler, Assistència Sanitària, Caixa Manresa, Consorci del Bages per la Gestió de Residus, Parc de la Sèquia, FCC, la Caixa, Seubas Salvans i Sarauto.
El saló ha obert cada dia de 4 de la tarda a dos quarts de nou del vespre. Com a cloenda, ahir hi va haver un espectacle a càrrec de Pep Callau.
Com és habitual, hi ha hagut el servei d'autobús gratuït, i des del bar s'ha potenciat la reducció de residus i la comercialització d'aliments saludables.